Menu Zoek

is Trivago.nl betrouwbaar?

De betrouwbaarheid van een website is lastig te garanderen, de website van Trivago.nl is daarop geen uitzondering. De website van Trivago.nl ziet er goed en modern uit, maar hoe weet je of de website betrouwbaar is? Met de volgende handige tips laat ik precies zien waar je op moet letten!

Wat zegt Trivago.nl over zich zelf?

Dit zegt natuurlijk helemaal niets over de betrouwbaarheid van Trivago.nl! Ze kunnen immers van alles zeggen en vinden over zich zelf. Maar het geeft wel waarom ik ze op deze pagina zou moeten promoten.

Check Contactgegevens!

Om te beginnen zou ik controleren of de volgende gegevens op de website van Trivago.nl makkelijk te vinden zijn:

  • Bedrijfsnaam
  • Adres
  • (vast) Telefoonnummer
  • KVK-nummer
  • BTW nummer
  • Mailadres
  • Algemene Voorwaarden
  • Leveringsvoorwaarden
  • Retour procedure
  • Prijzen incl. BTW (verplicht voor consumenten)
  • Kosten van bezorgen.

Als ik google op 'contact Trivago.nl' dan staat onderstaande informatie bovenaan op de 1e plaats in de zoekresultaten van Google. Als je via onderstaande link dan niet direct op de contactpagina komt van Trivago.nl dan zou ik daar al mijn twijfels bij hebben. Tja, als de beste zoekmachine ter wereld de contactpagina al niet kan vinden. Toch?

Het kan natuurlijk altijd zo zijn, dat Trivago.nl onderdeel is van een overkoepelende organisatie met meerdere websites. In dat geval kan het zijn dat er bijvoorbeeld geen contactpagina bestaat op Trivago.nl maar dat je voor hun contactgegevens doorgelinkt wordt naar de contactpagina van deze overkoepelende organisatie. Mocht Google geen contactpagina vinden op Trivago.nl, check dan zelf handmatig even op https://www.trivago.nl of er een link staat naar de contactgegevens en /of algemene voorwaarden e.d.

Lees de online reviews

De meest betrouwbare webwinkels hebben online reviews op hun website staan. Hierin geven hun klanten aan hoe ze de aankoop bij, of het contact met de webwinkel hebben ervaren. Deze reviews dragen voor een heel groot deel bij aan de betrouwbaarheid van een webwinkel. Controleer wel altijd even waar de reviews vandaan komen. Reviews en klantenbeoordelingen die op de website zelf staan van Trivago.nl (dus niet op de website staan van een onafhankelijke derde) kunnen door Trivago.nl zelf zijn geplaatst of bewerkt. Reviews verzameld door een onafhankelijke feedback website zijn doorgaans een stuk betrouwbaarder.

stdClass Object
(
    [ID] => 14392
    [name] => Trivago.nl
    [URL] => https://www.trivago.nl
    [info] => stdClass Object
        (
            [category] => stdClass Object
                (
                    [ID] => 26
                    [name] => Reizen en vakanties
                    [categories] => 
                )

            [subCategories] => Array
                (
                    [0] => stdClass Object
                        (
                            [ID] => 242
                            [name] => Tickets
                        )

                    [1] => stdClass Object
                        (
                            [ID] => 248
                            [name] => Hotels
                        )

                )

            [campaignDescription] => “Transacties worden automatisch toegevoegd door Trivago gebaseerd op hun rapportage. Hierdoor is de commissie ingesteld op 100%.”“Transactions will be added automatically on a regular basis based on trivago’s reporting. For this reason the commission is set to 100%.”

Trivago is een toonaangevende, wereldwijde hotelzoekmachine die de manier wil aanpakken waarop reizigers hotels en alternatieve accommodaties zoeken en vergelijken. Het platform werd opgericht in 2005 in Düsseldorf, Duitsland, en stelt reizigers in staat om geïnformeerde beslissingen te nemen door hun zoekopdrachten te personaliseren en toegang te geven tot een uitgebreid aanbod van hotelinformatie en prijzen. Trivago wil hoteladverteerders helpen hun business te groeien door toegang te bieden tot een breed reizigerspubliek via zijn website en app.

Trivago heeft 55 vertaalde platforms die toegang bieden tot meer dan twee miljoen hotels en alternatieve accommodaties, met prijzen en beschikbaarheid van meer dan 400 boekingssites en hotelketens in meer dan 190 landen.

4 goede redenen om deel te nemen aan het trivago-programma:
- Bekend merk en marktleider op het vlak van hotels zoeken;
- Exclusieve deals voor uw bezoekers;
- Aantrekkelijke vergoeding;
- Dynamisch uitbetalingsprogramma. [shopDescription] => [targetGroup] => [characteristics] => Door deel te nemen aan een campagne om Trivago te promoten, gaat u hierbij akkoord met de algemene voorwaarden van Trivago: Algemene Voorwaarden van Trivago . Deze zijn voor het gemak samengevat in de onderstaande beschrijving. Houd er rekening mee dat deze samenvatting puur ter referentie is en dat de algemene voorwaarden in de bovenstaande link bepalend zijn.

Uitbetaling
De uitbetaling hangt af van de user journey, dat start vanaf het eerste bezoek aan trivago en eindigt op de websites van onze adverteerders.

Het uitbetalingsbedrag is een combinatie van click-outs, bevestigde boekingen en de boekingswaarde.

Click-outs verwijzen naar het doorsturen van gebruikers van trivago naar de partnersites van de adverteerders op trivago.

Transacties en commissies worden wekelijks op basis van het rapport van trivago toegevoegd. De finale commissie op het einde van de maand is onderhevig aan kleine wijzigingen.

Verboden activiteiten en activiteiten die goedkeuring vereisen
Om deel te nemen aan het partnerprogramma van Trivago dienen de partnersites geschikt siteverkeer te bieden. Trivago heeft het recht om een terugbetaling te vragen voor al het siteverkeer afkomstig van de hieronder vermelde verboden activiteiten en activiteiten die goedkeuring vereisen.

Verboden activiteiten:SEA/SEM
Zoekmachinemarketing is voor deze campagne uitdrukkelijk niet toegestaan. Dit omvat al het zoekmachineverkeer, betaald of organisch, dat doorgestuurd wordt naar de landingspagina van trivago of andere interstitiële pagina’s, net als zoekmachines, inclusief maar niet beperkt tot, Google, Yahoo, Bing, Yandex en hun partnernetwerken.

GDN en GSP
Siteverkeer afkomstig van het Google Display Network (GDN) en Gmail Sponsored Promotions (GSP) namens trivago is niet toegestaan.

Gestimuleerd siteverkeer
Gestimuleerd siteverkeer inclusief, maar niet beperkt tot, punten, cashback of andere beloningen van een activiteit zoals een wedstrijd is niet toegestaan.

Adware-siteverkeer
Adware-siteverkeer inclusief, maar niet beperkt tot, vervangende links of het integreren van een trivago-zoekbalk in een advertentiebalk is niet toegestaan.

Verboden inhoud
Partnermaatschappijen mogen geen verboden inhoud publiceren of promoten dat seksueel expliciete materialen, lasterlijke of beledigende materialen en illegale materialen en activiteiten bevat.

Doorsturen
Partnerlinks dienen gebruikers naar de trivago-website zelf door te sturen en niet naar een andere pagina vanwaar de gebruiker wordt doorgestuurd naar de partner van trivago.

Frauduleuze activiteiten
Frauduleuze activiteiten omvatten in het bijzonder, maar zonder beperking, bots, geautomatiseerde leadgeneratie, verkeerde links, direct linking naar de leadpagina en meerdere leads die strikt verboden zijn. trivago kan de campagne zonder enige opzegtermijn stopzetten, is niet verplicht om te betalen en kan niet aansprakelijk worden gesteld voor prestaties die via zulke activiteiten bekomen zijn.

Activiteiten die goedkeuring vereisen:E-mailmarketing
E-mailverkeer is enkel toegestaan wanneer de uitgever trivago vooraf toegang geeft tot de database die de uitgeverswebsite gebruikt om de e-mails te versturen en trivago vooraf informatie geeft over de bron van de database die gebruikt zal worden.

Real time bidding
Gelijk welke advertentie voor trivago door middel van real time bidding is niet toegestaan, tenzij trivago hiervoor uitdrukkelijk schriftelijk de toestemming heeft gegeven.

Coupon- of kortingscode
Het gebruik van coupon- of kortingscodes is niet toegestaan, tenzij trivago hiervoor uitdrukkelijk schriftelijk de toestemming heeft gegeven.

Cashback
Cashback is expliciet niet toegestaan voor deze campagne.

Remarketing/retargeting
Elke vorm van remarketing of retargeting is niet toegestaan, tenzij trivago hiervoor uitdrukkelijk schriftelijk de toestemming heeft gegeven.

Social media
Siteverkeer via sociale kanalen is niet toegestaan, tenzij trivago hiervoor uitdrukkelijk schriftelijk de toestemming heeft gegeven. [imageURL] => https://cdn.tradetracker.net/nl/campaign_image_square/14392.png [trackingURL] => https://tc.tradetracker.net/?c=14392&m=0&a=137891&r=&u= [commission] => stdClass Object ( [impressionCommission] => 0.000 [clickCommission] => 0.000 [fixedCommission] => 0.000 [leadCommission] => 0.000 [saleCommissionFixed] => 0.000 [saleCommissionVariable] => 100.000 [iLeadCommission] => 0.000 [iSaleCommissionFixed] => 0.000 [iSaleCommissionVariable] => 0.000 ) [assignmentStatus] => accepted [startDate] => 2014-03-21 [stopDate] => [timeZone] => Europe/Amsterdam [clickToConversion] => P1D [policySearchEngineMarketingStatus] => disallowed [policyEmailMarketingStatus] => limited [policyCashbackStatus] => disallowed [policyDiscountCodeStatus] => limited [deeplinkingSupported] => 1 [referencesSupported] => 1 [leadMaximumAssessmentInterval] => P30D [leadAverageAssessmentInterval] => P1MT29M34.8882S [saleMaximumAssessmentInterval] => P30D [saleAverageAssessmentInterval] => P28DT3H29M54.60985S [attributionModelLead] => classic [attributionModelSales] => classic ) )